Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2018 12:49 - Най-новата икона на стил на Юнглепсуси е нейното 16-годишно самосъзнание
Автор: kristinafrench Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 290 Коментари: 0 Гласове:
0



"Не само заради Throwback в четвъртък, но винаги гледам снимките на мен в гимназията", казва Джунгласи, известен още като Shayna McHale, рапърът, роден в Бруклин, който наскоро издаде своя трети албум JP3. След години на живот в Ню Йорк и от желание да остане донякъде неутрално, когато стигне до гардероба си - "Не исках никой да ме види", казва тя - МакХайл естествено се приближава към по-изчистена цветна палитра , "Аз бях като, черна коса, черна, черна, черна", казва тя, но едва след като тя спонтанно оцвети косата си наскоро, тя се почувства окуражавана, за да проучи някои от по-ранните й погледи. "След като гледах снимките на мен в гимназията, аз съм като, Шайна, хайде, просто направи това отново", казва тя. "Чрез моята криза в живота ми, аз се връщам на 16. Това беше добра година за мен - позволете ми просто да се върна към това, което правех, преди всички да гледат. Бях наистина свободен - все още съм свободен, но тогава бях наистина свободен.image

Новото чувство за свобода на МакЛейл се превежда в цветни жилетки с джинси и Nirvana, които изглеждат изтръгнати от тези юношески дни, а също така изглежда, че е проникнала в съдържанието на новия си албум. Тя се занимава с всичко - от пазаруването в магазина на "Трейдър Джоу" до яденето на ямайска храна за любовен интерес, да, чувството за стил - "Всеки път, когато нося дрехи / спирам трафика" Съюзът. "И докато продуцентските звуци се отпускат както винаги - лесно е да си представите да карате в кола това лято с тези песни, които взривяват от високоговорителите - текстовете предизвикват определено усещане за трудност, когато става дума за любов. "Знам как да кажа на момчетата какво са направили погрешно. Аз правя това, но не исках да правя този проект, така че горко ми е ", казва тя. - Само защото момчетата не знаят какво да правят с мен, не е моя вина. Това не означава, че ще посветя кариерата си на тяхната скръб, така че тази нова музика е в любовна светлина. "

Съдейки по инстаграмата на McHale, този оптимизъм се простира до нейния гардероб - тя се появява във всичко - от нахлуването на метални рокли до неонови флорални дантелени набори и обичайните корсети на Ан Пиърс (има дори и верига "Джунглас" на гърба на тази). МакХайл има особена привързаност към такива обичайни дрехи - тя дори има Junglepussy tong. "Аз съм толкова благодарна, че хората са достатъчно вдъхновени, за да създадат нещо за мен", казва тя. - Майка ми иска да оправя изложба един ден от всичките ми обичайни парчета.

Докато това се случи, феновете могат да се възхищават в цветните ансамбли за завръщане, които тя пуска онлайн, сега, когато се наведе още повече в невероятните склонности на стила си. "Аз бях като, Шайна, знаеш, че си се появила, това не е само това. Тя идва с отговорности ", казва тя и отново говори за себе си. "Винаги съм искала да се разхождам в мир, винаги съм празнувал моите неща в мир, но разбрах, че трябва да вземете всичко това. Кучка, особено когато си такава, каквато си ти!image



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kristinafrench
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 17812
Постинги: 22
Коментари: 0
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930