Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2017 11:21 - Стартирайте дрънкалка с дръжка на инчограма, Land a Gucci Gig? Тези стилни смешни сметки са истинската сделка
Автор: kristinafrench Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 124 Коментари: 0 Гласове:
0



Какво би изглеждала кралица Елизабет в украсеното облекло на Гучи? И какво ще кажеш за знака на Маржиела Макдоналд или за модел на "Баленцяга", който минава през бойна сцена в "Междузвездни войни"? Това са примери за красивите образи, излъчени от бившия PR pro Sidney Prawatyotin, дизайнера Фреди Смитсън и художника Райли на техните популярни сметки за Instagram. До този момент свързаното с модата съдържание в приложението за споделяне на снимки е склонно да бъде сравнително лесно. Дръжките, които са широко считани за стилни, включват дизайнерите, които споделят мечтаните си образи от настроенията си, луксозните етикети, които популяризират нови колекции, и звездите с уличен стил с надпис "ключа за кредити" в надписа. Правайотинин, Смитсън и Райли са открили, макар и случайно, че забавлението по мода е жизнеспособна стратегия за социални медии.image

Докато Prawatyotin играе с улични снимки, направени от близкия му приятел, фотографът Phil Oh, визуални артисти като Смитсън и Райли експериментират с преиздаване на познати лога и изгледи на пистата. Вирусните им Instagram изображения на маркирани с Марк Джейкъб кутии за пица и модели, които са копирани върху автомобили на метрото, са заснели нова, любопитна публика и много вътрешни хора, за да зареждат. Трите са нагоре от 16 000 до 50 000 последователи и са започнали да си сътрудничат с някои от най-големите имена в модата - Gucci, церемония по откриването и Colette, включително. С неотдавнашните си успехи е ясно, че тези типове странни дръжки на Instagram могат да бъдат включени в различни индустриални проекти и може би дори да генерират печалба за притежателя на сметката. Но как го правят Правайотинин, Смитсън и Райли и още по-важно - защо? Тук трима водачи на смешния моден пакет "Инстаграм" обсъждат генезиса и амбициите си за своите задължителни емисии.

@FreddieMade, Фреди Смитсън, творчески дизайнер:

"Работил съм за много модни и красиви марки като художествен ръководител, но винаги съм създавал свои творби в една или друга форма. През 2014 г. спрях да показвам повече аналогова работа в традиционните изложбени пространства и започнах почти изцяло да създавам дигитални произведения на изкуството - най-вече GIF и колажи. През 2015 г. Инстаграм изглеждаше като следващата логична стъпка като платформа за представяне на моята работа.

"Преинтерпресирането на дизайнерските лога не е огромна част от моята работа, но е нещо, с което обичам да експериментирам. Знам много дизайнери и марки, които правят същото с много успехи, така че в този смисъл мисля, че определено може да бъде бизнес.

"Мисля, че простотата е толкова ефективна - нотка на носталгия и хумор в един образ, който е лесен за разбиране. Хората искат да видят работата, с която са запознати, представени по нов начин. Мисля, че това е отваряне на произведения на изкуството за всекидневния потребител, който иначе може би не е бил заинтересован. Сюрреалисти като Рене Магрит проправи пътя. Известно ни показа снимка на тръба над думите "Това не е тръба", което на повърхността няма смисъл, докато не осъзнаете, че тръбата не е физическа тръба, а илюстрация на една. Това е просто, но смешно.
@Hey_Reilly, Reilly, художник, дизайнер и творчески директор:

"Това, което започна като малко забавление, се превърна в по-скоро обсебеност и сметката ми започна бързо да се променя. Видях го по-скоро като предизвикателство, работейки във формат на плочки, след това започнах да създавам работа само за моята Instagram и то просто растеше от там. Той никога не е започнал като проект за вземане на пари, но вместо това е еволюирал от постоянното ми очарование, че се опитва да разруши приетите културни изображения, включително модни марки, и да ги представи отново на проста платформа за достъп.

"Реакцията към това беше страхотно и кимване от творчески директори като Силвия Вентурини Фенди и Крис Ван Асше беше напълно неочаквано и истински комплимент. Приближавам се да работя по редица проекти с различни марки и в миналото съм работил с Alessandro Michele за кампанията #GucciGram и наскоро създадох работа за стартирането на новата Nike VaporMax. Понастоящем работя с Colette в Париж и гостувам в Кралския колеж по изкуствата с още по-нататък. Така че, да, Instagram досега беше много добър за мен. "

@Sidations, Сидни Prawatyotin, бивш вицепрезидент на PR:

"Винаги съм създавал образи и тайно се е занимавал с илюстрация, фотография и видео. Започнах да правя повече от това, след като се преместих от Ню Йорк в Лос Анджелис - експериментирането с приложения за редактиране на изображения на телефона ми бе забавен начин да се убие времето, което се случва в трафика. Приятелят ми Фил Ох най-накрая предложи да създам блог или сметка в Instagram, за да архивирам моята работа, оттук и сиидацията.

- Мисля, че можете да направите бизнес от интерпретацията на пистата по ваш собствен начин. Vogue определено върши чудесна работа! Що се отнася до преизчисляването на дизайнерските лога, не мисля, че там има много работа. Освен ако не работите директно за марката, може да нарушите тяхната търговска марка. Що се отнася до въпроса за крайната игра, мисля, че можете да направите това за забавление, да го използвате като изходен пункт за творчество и да го включите в други проекти едновременно (наскоро се обединих с церемонията по откриването на изкуството директно в колекцията им " ).

"Мисля, че хората наистина харесват дръжките на Instagram, защото те са отклонение от всички стилизирани снимки, които сме свикнали да виждаме, като егоизъм, продукти от мрамор, кожа или дърво или предмет пред стенописи. Знаете ли, вида на егоцентричните снимки, които публикувам в моята лична сметка.



Гласувай:
0
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kristinafrench
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 4794
Постинги: 20
Коментари: 0
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Септември, 2018  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930