Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2017 09:01 - Mia Kang е модел с мисия
Автор: kristinafrench Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 181 Коментари: 0 Гласове:
0



 Mia Kang не кайма думи. "Това е frickin" Трудно е да бъдеш жена в наши дни! ", Казва тя. "Има толкова много натиск от списания, от мъжете, това е навсякъде." Пристигане в офисите Vogue в тениска с думите Никога не подценявайте силата на една жена, надраскани по предната, Kang изглежда част от нарастващите-звезден модел , но при 28 с няколко градуса и житейски опит зад гърба си, тя не е вашата средна ново лице. В Хонг Конг, отгледани в красотата може да бъде сред новобранците, поместени в Sports Illustrated годишната Бански издаване, но това е само една част от нейната история.
Тормозят като дете, Kang разработени хранителни разстройства и проблеми с безпокойството малко след като бе Непроучен в много крехка възраст на 13. Тя продължи моделиране, докато преследва степен по икономика и философия и се бореше с тялото й образ и към натиска върху нея от промишленост фокусира върху външния вид. В крайна сметка решава да напусне мода да преследва кариера в областта на финансите, тя намери успех в доходен ролята на стоки търговец. На път към превръщането консултант производни от нейните средата на 20-те години, Kang реши да даде оригиналния си кариера още един шанс. "Помислих си:" Аз съм щастлив да бъде в състояние да моделират и пътуват по целия свят. "Исках да дам моделиране един последен ура и слава богу, което направих", казва Кан, който се приземи SI почти веднага след смяна на предавките.   За сравнително нов, позира в същото списание с домакински имена като Криси Teigen и Кристи Бринкли, изглежда обезсърчително. "В главата ми да бъде бански модел на Sports Illustrated, което трябваше да изглежда по определен начин, да бъде по определен начин-Мислех, всички те са толкова съвършен и се чувствах много натиск", казва Kang, чиито страхове бяха поставени на почивка веднъж тя има към комплекта. "Бях толкова изненадана от отношението на всички и как се отнасяха към мен. Разбрах, че тя изобщо не беше за физическото-това е кой си като жена и това, което престои и представляват. "Вдъхновен от опита, Kang реши, че отново е време да се направи преоценка на кариерата си и живота си. "Казах на моя агенция, че имам нужда от малко почивка. Щях да отида до Тайланд за 10 дни-, че 10-дневна почивка се превърнаха в шест месеца. "   Причината за по-дълга си престой? новооткритата си любов на муай тай. Обучение на професионално ниво, Kang я намери увереност и ново отношение на това, което може да направи тялото си. "Аз го обичам, защото на дисциплината и на стратегия за игра психическо. Нищо няма значение отвъд този момент ", казва Кан, който намира на unfussy света на фитнеса перфектната контрапункт на моделиране. "Това е голямо его-проверка. Когато сте си задника подаде към вас пред цяла стая на хора и вие сте в състояние да се изправи и да стисне ръката на опонента си, че е толкова добър за душата-то ме научи толкова много за себе си. "   Ставайки настроена към тялото й е помогнал Kang сделка с минното поле на смесени послания индустрията моделиране може да изпрати на тези, които работят в нея. Като човек, който е изправен пред двете дискриминация поради смесена раса и се иска да се промени тялото й да изпълнява капризите на клиентите, Kang е страстен за промяна на начина, мода гледа красота. "Казаха ми, че всичко, от което трябва да се оправям косата си и да останат на слънце, за да изглежда по-азиатски, или ще трябва да се сгуша косата си и се усмихва с очите си по-широко, за да изглежда по-кавказки", казва Кан. "Ти си просто не е достатъчно висок; ти не си кльощава достатъчно-то винаги е било ми да се критикува и да се използва за себе си мрази въз основа на това, което другите са казали. Той караше ме луд, след толкова много години на него. Аз просто се събудих един ден и беше като "Защо съм се опитва да бъде нещо, което аз не съм? Защо ти се да ми каже какво е и не е красива? "   Решавайки да се придържа към нейните стандарти, а не тези, наложени от външни лица, Kang го е направил личната си мисия да оспори приетите идеи. Говорейки за личните си борби и промените, които иска да види в рамките на модата тя се застъпва за промяна към по-приобщаващо индустрия. "Мисля, че това, което е най-важно е да представлява точен и постижим стандарт на красотата", казва Кан. "Ние имаме тези екстремни идеи за красота. Независимо дали става дума насърчаване на жените да бъде толкова тънък, че имат бедрото празнина и вашите ключиците, показващи или да им кажем да получите инжекции, за да има непропорционално плячка. Все повече жени страдат, отколкото ние знаем и животът е твърде кратък, за да се събуди и да се погледнете в огледалото мразят това, което виждате. "   Въпреки, че тя признава, че е така, вокал може да струва клиентите й, Kang се надява тя да попречи на други млади жени-специално на колегите модели-от изпитват същите проблеми, тя премина през. Първата й съвет от мен: Finish училище. "Моето образование е нещо в живота ми, че аз съм най-горд от. Без значение какво, никой не може да отнеме това от мен. Смятам за връщане назад или да получите моята докторска или магистърска степен ", казва Кан, който вече има магистърска степен по финанси и финансово право. "Знам, че много от моделите много се вълнува за успех и удари, докато желязото е горещо, но аз трябва да отида срещу това манталитет. Трябва да се мисли за голямата картина и образование е нещо, което просто не може да се обърка с. В дългосрочен план това ще ви помогне с каквото и друго, което се опитваме да направим. "



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kristinafrench
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 17809
Постинги: 22
Коментари: 0
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930